Totaal aantal pageviews

woensdag 24 juni 2020

Kalverliefde

We rijden terug vanuit Harderwijk naar huis. Dennis kiest ervoor om niet bij de rotonde de wijk in te gaan maar 1 afslag verder. Puber werpt een blik op het basketbalveld wat we zouden passeren als we waren afgeslagen bij de rotonde. 

Consternatie bij puber, want waarom sloegen we niet af bij de rotonde! HIJ.WAS.OP.HET.BASKETBALVELD!

U-turn op de dreef om toch maar de afslag bij de rotonde de wijk in te gaan. Zo'n kalverliefde kun je tenslotte niet negeren. Puber in haar nopjes, dat is heel wat waard.

Als de maatregelen versoepelen komt ze weer meer onder leeftijdsgenoten.  Ik ben er nog niet over uit of ik dat positief of negatief vind. Een beetje van allebei denk ik. We gaan dan minder meekrijgen van de kalverliefdes denk ik. Dat vind ik jammer.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten