Totaal aantal pageviews

maandag 18 mei 2020

Tegengevallen zaterdag.

Zaterdag viel tegen. Dennis moest de deur uit, hij had storingsdienst. Ik had allerlei plannen om te doen dus de wekker op tijd gezet.

En uiteindelijk heb ik niets gedaan. Ik kon me werkelijk nergens toe zetten. En met alleen maar puber om me heen kwam ik ook niet over de door mezelf opgeworpen drempel heen. 

Nu is natuurlijk de vraag waardoor die drempel was opgeworpen. Ik heb er uiteraard over lopen peinzen. Ik zie twee mogelijkheden, de pest in over alle sociale beperkingen of misschien toch stiekem teveel hooi op mijn vork.
Ik heb mijn eerste week achter de rug met 4 halve dagen. Ben naar Harderwijk geweest om met mijn dochters en kleinkind te wandelen. Ik heb geshopt voor een badpak. We zijn aan het uitzoeken, berekenen en bestellen geweest voor jet materiaal voor onze overkapping in de tuin. En ik neem steeds meer mijn verantwoordelijkheden. Ik vind dat dat moet kunnen. Tot zaterdag ging het ook prima en kon ik dat naar eer en geweten dat ook antwoorden als het me gevraagd werd.

We starten een nieuwe week. Mijn conclusie is dat ik weer even op zoek moet naar een nieuwe balans. Waar ik uit evenwicht ben geraakt weet ik niet. Maar dat er wat hooi van die vork af moet dat is denk ik wel het signaal van afgelopen zaterdag. 

Dat herstellen niet een recht oplopende lijn zou zijn wist ik. Het is alleen zo jammer dat er geen heldere routebeschrijving of navigatiesysterm voor is. Alhoewel,  ik ben ook niet zo goed in het volgen van heldere routebeschrijvingen en navigatiesystemen 😂. 

1 opmerking:

  1. Als je al zo druk bent geweest moet je soms wel eens even bijtanken.
    Daar is een weekend ook voor 😅
    Relax!
    Liefs Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen