Totaal aantal pageviews

vrijdag 8 mei 2020

Gewoon

Ik ben weer helemaal hersteld en na de meivakantie weer begonnen met werken. Woensdag had Liselotte weer school en ook Dennis zijn vrije dagen zitten erop.

De persconferentie bracht wat lucht. De kapper en pedicure mogen weer. Vooral voor hun fijn, zolang inleveren valt ongetwijfeld niet mee. Het vooruitzicht naar school te mogen voor puber is fijn. Ze kan er zich geen voorstelling van maken maar kijkt er wel naar uit.

Mijn jaarlijkse controle moet nog plaats vinden. Dit is o.a. een mammografie en bezoek aan de chirurg.  Dit zal nog even duren zeiden ze toen ik gisteren belde. Daar kan ik mee leven, een aantal weken extra kunnen er voor mijn gevoel makkelijk bij.

Zaterdag vieren we de verjaardag van het leukste kleinkind van de wereld. Twee wordt hij alweer. We gaan hem voor het eerst weer zien.

Langzaam maar zeker vormt het nieuwe normaal zich. En dat is goed. Nu maar hopen dat iedereen zijn gezonde verstand blijft gebruiken. Dan blijft alles teminste gewoon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten