Totaal aantal pageviews

vrijdag 29 mei 2020

Maar wel vriendelijk

Ik heb mijn afspraak voor de controle die ingepland moest worden een jaar na de operatie.  Op 18 juni dus alle coronatoestanden leveren maar een maand vertraging op, wat me enorm meevalt. Het was een hele toer om de afspraak gepland te krijgen. Lange wachttijden, veel doorschakelingen en de indruk dat de een geen idee heeft waar de ander mee bezig is binnen het ziekenhuis. Het scheelt dan weer dat ze wel allemaal even vriendelijk zijn. Dus met hardnekkige vasthoudendheid is het mij en uiteindelijk ene Jacqueline die van doorpakken wist gelukt een afspraak te plannen.

De chirurg waar ik door geopereerd ben gaat weg. Erg jammer want ze had de klus erg goed geklaard en ik vond haar een prettig mens. Nu krijg ik een andere arts aan de telefoon die ik niet ken. Niet ideaal, maar het is niet anders. 'S morgens eerst voor een mammografie naar het ziekenhuis en dan in de middag een telefoontje van de chirurg met zijn bevindingen. 

Nu nog niet spannend, maar de spanning zal me ongetwijfeld na de mammografie bekruipen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten