Totaal aantal pageviews

zaterdag 30 mei 2020

Poeren, stelling van Pythagoras en ijzerwerk.

Het begin van het pinksterweekend met fantastisch mooi weer, was top. Boodschappen binnen, tuinset maar buiten, hulptroepen en kleinkind gearriveerd. Koffiedrinken, gezelligheid en aan het werk. Ondanks verkeerd geplaatste poeren en wat discussie over de stelling van Pythagoras staat aan het eind van de dag het geraamte van de overkapping in de tuin. Verliefd hebben we er net vanuit ons slaapkamerraam naar staan staren. Zoals het nu lijkt is het maandag zo goed als af. Op naar het genieten tijdens mooie zomerdagen en vooral de lange zomeravonden.

De dag eindigde met een gesprek over ijzerwerk, schroeven, moeren en stellingen. Deze zitten sinds vanmiddag in het been van mijn moeder. Ze heeft bij een val haar knie / onderbeen op een nare manier gebroken. Ze is direct geopereerd en ze hebben met behulp van ijzerwerk en een stellage zo goed mogelijk de boel weer aan elkaar geknutseld. Het lijkt een langdurig en vervelend verhaal te gaan worden. Ik ben bang dat mijn ouders noodgedwongen ervaringsdeskundigen gaan worden in het wereldje van revalidatie etc. En aangezien dat geen simpele verhalen zijn ik en mijn zus ook. 

Morgen weer een dag, en ik ben benieuwd wat die brengen gaat.


2 opmerkingen:

  1. Lekker genieten van jullie mooie overkapping laat de zwoele avonden maar komen. Heel veel beterschap voor je moeder Monique. Doe maar de groetjes van ons. Dikke kus remy Monique en joy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat met die overkapping en zwoele zomeravonden en genieten klinkt fantastisch. Heerlijk genieten.
    Dat van je moeder is niet zo fijn. Beterschap voor haar en hopelijk verloopt de revalidatie voorspoedig.
    Liefs, Gerard en Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen