Totaal aantal pageviews

vrijdag 13 december 2019

We hebben een plan!

We hebben een plan! Een verstandig plan. Maar ook een tergend langzaam plan. Ik moet nog even laten bezinken dat het echt wel verstandig is om heel rustig te beginnen met opbouwen. Gevoelsmatig kan ik best direct met 5 halve dagen beginnen. Verstandelijk weet ik dat dat een plan is wat nergens op slaat. Gelukkig heb ik een hoop verstandige mensen om me heen die met regelmatig de noodzakelijke spiegel voor mijn neus zullen houden.


We hebben een prettige en kundige bedrijfsarts die heel goed is in het uitleggen van het principe niet te snel beginnen en met name waarom. Daarbij had hij door dat er voor mij maar 1 optie is en dat is na de kerstvakantie weer beginnen. Dus na een goed gesprek, wat gesteggel en gesjacher hadden we een compromis. Ik begin met 2 x 2 uur, waarbij ik me maar voor 50% mag inspannen. Daarbij werkzaamheden waarbij uitstel mogelijk is etc.


Twee dingen staan vast: het gaat goedkomen, en dit gaat langzamer dan ik wil.


2 opmerkingen:

  1. Wat fijn om weer te kunnen opbouwen. Luister goed naar je lijf. Beter kleine stapjes vooruit dan groot beginnen en terug moeten naar minder.
    Trots op je!!!! 💋💋

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De bedrijfsarts is een verstandig mens.Heb ook veel aan hem gehad.
    Maar wat fijn dat je de draad weer rustig aan op kan gaan pakken.
    😘💖 Gerard en Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen