Totaal aantal pageviews

dinsdag 31 augustus 2021

Kleine meisjes worden groot.

Het schooljaar begint weer. Dat betekent voor mij ca. 40 nieuwe mentorstudenten. Een mega-uitdaging voor iemand die slecht is in namen.

Tijdens mijn voorbereidingen printte ik de namenlijsten met foto uit als geheugensteuntje

Deze werd gespot door puber. Tot mijn verontrusting, verbazing en vermaak werden de heren bestudeerd, en van commentaar voorzien. Twee kregen het predikaat interessant. 

Voor het Coronatijdperk kwam ze regelmatig naar mijn kantoor om op me te wachten om samen naar huis te gaan.

Nu dat inmiddels ook weer mogelijk is zal ze het jammer vinden dat ik een heerlijk rustig kantoor ergens achteraf heb. Daar valt niet direct veel te "spotten".

Tja kleine meisjes worden groot...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten