Totaal aantal pageviews

woensdag 8 september 2021

Rozen

Het "ik werk aan mijzelf plan" verloopt niet geheel over rozen.

De regel, we gebruiken de auto alleen als het niet anders kan, leidde ertoe dat ik het bezoek aan mijn mams op de fiets af ging leggen. De wandelkilometers voor vandaag had ik er al opzitten dus ik verruilde de wandelschoenen voor sandalen gezien het geweldig mooie weer waar we op de valreep van de zomer nog op getrakteerd worden.

Blijkbaar was de fiets en sandalen een foute combi want bij vertrek kregen ze ruzie. Serieuze ruzie waarvan ik de dupe was. Tijdens de ruzie belanden we als geheel op de grond, waarbij ik dan wel weer van fiets won want ik eindigde bovenop. 

Als eerste deed mijn ego zeer, dus ik krabbelde heeeel snel overeind, grabbelde de inhoud van mijn tas bij elkaar en de onderdelen van mijn fiets en constateerde dat, ondanks wat pijn hier en daar, alles het nog deed. Het kriebelige gevoel bij mijn knie bleek een bloedende schaafwond die wat steentjes had omarmd. Ach niets wat niet op te lossen was met een papieren zakdoekje, dus al snel was ik weer op weg.

Maar of dat fietsen nou echt zo gezond voor me is waag ik op dit moment toch te betwijfelen. 

2 opmerkingen:

  1. Moesten de steentjes er met een boor uitgehaald worden?? Hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vervelend voor jou, maar het is om te gieren zoals je di schrijft 🤣🤣
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen