Totaal aantal pageviews

maandag 27 september 2021

En door!

Wat een bijzondere week. Bijzonder verdrietig, bijzonder mooi, bijzonder vermoeiend.  Kortom bijzonder.

Zoals ik ook aangaf in mijn afscheidsrede tijdens de uitvaart, afscheid  nemen kun je maar 1 keer doen, en dat moet goed.

Mijn paps had zaterdag een crematie van een kennis. Op dezelfde locatie als waar we vrijdag afscheid namen van mijn moeder. Nuchter als hij is, ging hij daar gewoon heen. Toen we gisteren even langs gingen kregen we een verslag en de opmerking of eigenlijk het compliment dat wij dat veel mooier voor elkaar hadden gehad bij de dienst van ma. En eerlijk is eerlijk, dat deed me goed.

Vandaag start het normale leven weer. Ik ben benieuwd of ik ook last krijg van afkickverschijnselen. Ik keek dagelijks meerdere keren in de verzorgingshuisapp of er wat bijzonders was met mijn moeder. Ik heb de app verwijderd, maar mezelf al wel betrapt op willen kijken....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten