Totaal aantal pageviews

zondag 12 september 2021

Desillusie

 





Over drie weken is het zover. Dennis gaat dan voor drie weken naar ons klushuis in Frankrijk. Ik en puber gaan ook, maar twee weken later in de herfstvakantie.

Ter voorbereiding stelt Dennis voor om naar IKEA te gaan, verheugd zeg ik ja, ik vind IKEA een uitstapje. Nauwkeurig bereid ik onze trip voor en maak een lijstje.

Onze reis leidde naar de IKEA in Amsterdam, al kletsend reden we de afslag naar de A27 voorbij en toen lag Amersfoort ineens niet meer op de route.

Een afgeloten Gaasperdammertunnel bracht ons niet van de wijs, Dennis zijn richtingsgevoel en mijn vastberadenheid brachten ons bij de IKEA. 

Een bagel met zalm, wat te drinken en mensen kijken gaven Dennis de moed om te beginnen aan het slenteren van de gehele route door de IKEA. We waren het al snel eens over de kast die we in december aan gaan schaffen voor het opknappen van de rommelkamer en opgetogen ging ik de trap af naar mijn favoriete deel van de IKEA. Het deel met allerlei hebbedingen, het deel waar ik altijd een kar nodig had omdat ik er zo goed kon slagen. 

Maar het resultaat was teleurstellend, ik moest constateren dat ik zowel hier als in Frankrijk meer dan genoeg spullen had. Verder dan drie planten, twee schoenlepels en een paar grote lijsten voor posters kwamen we niet. Voor de meeste zaken op het lijstje zijn we niet geslaagd, IKEA heeft het voor mij niet meer zo.

Het enige goede aan het bezoek was dat het goed was voor 3500 stappen op mijn stappenteller. Verder was het gewoonweg een desillusie. Ik schrap de IKEA voorlopig weer van mijn lijstje want om alleen voor zo'n lekker kaneelbroodje deze woongigant te bezoeken gaat me net te ver.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten