Totaal aantal pageviews

zondag 3 oktober 2021

Gestopt

Ik ben gestopt met de tamoxifen. En ik merk het, ik zit lekkerder in mijn vel.

Ik ben gestopt met al mijn kwaaltjes toe te schrijven aan de tamoxifen, de chemo, de Coronabeperkingen, de... En ik merk het, ik kom steeds beter in het "ik ga aan mezelf werken plan".

Ik ben gestopt met met de "ik red mezelf er wel mee" gedachte en pak de hulp aan van de ingeschakelde professionals.

De tamoxifen vervangen we over een maand door de letrozol. Want het leven is te goed om ermee te kunnen leven dat ik mijn risico op borstkanker niet maximaal aanpak. Dus de hormoontherapie blijft.

En het leven is te goed om ermee te kunnen leven dat ik er niet het maximale uithaal door niet aan mezelf te werken.

En zoals altijd doe ik het stapje voor stapje, maar dan nu wel met een minimum van 5000 stapjes per dag en op naar de 10.000.


2 opmerkingen:

  1. Je doet het hartstikke goed. En geniet van elk moment. Het lukt je echt wel.😘😘

    BeantwoordenVerwijderen