Totaal aantal pageviews

zondag 17 oktober 2021

Tweede thuis

Alles kwam voorbij, vrouwenkiesrecht, heel vaak dezelfde jongensnaam, leerkrachten, keihard meezingen met K3 en het nummer wat moet ik met mijn l** in de lockdown, de eerste wereldoorlog, dat ze een baantje wil en nog veel meer. Dit was tijdens de reis met Puber naar ons tweede thuis in Frankrijk. Ons fantastische klushuis.

Ik vond dat hele eind rijden, 1000 km op de vrijdag was nogal een uitdaging. Het plan was de reis opdelen in twee keer en gezellig een hotelletje te pakken. De werkelijkheid was file-ellende in Nederland en België.  En toen ik de cruise-control er op kon zetten na Parijs wist ik van geen stoppen. Wel een powernap, maar vooral blik op oneindig en gaan.

Om 3.30 kroop ik in bed, heerlijk weer tegen manlief aan. 

En wat hebben we het lekker. Het is echt thuiskomen en genieten.

1 opmerking: