Totaal aantal pageviews

dinsdag 6 oktober 2020

Bewustwording

Bewustwording. Ik proef het woord als het ware. Terwijl ons leven steeds meer vorm krijgt komt de bewustwording. Dit pingpongt op en neer tussen bewustwording hoe rijk ik ben en wat ik heb ingeleverd.

Bewustwording dat ik veel heb ingeleverd maar nog veel meer heb gewonnen.

Ik was gisteren op de afscheidsreceptie van onze directrice die met pensioen gaat. Een vitale vrouw die van haar pensioen gaat genieten. Op zo'n moment zijn mijn gevoelens heel even gemengd. Ik heb ervaren dat het niet vanzelfsprekend is om je pensioen te halen. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat ik dat ga doen. 

Tegelijkertijd realiseer ik me dat de weg erheen mooi is maar ook nog met zoveel onzekerheden.

C'est la vie!

En ik heb toch maar mooi mijn eigen leven gered door het zelf ontdekken van de tumor in mijn borst. Dus, check your boobies!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten