Totaal aantal pageviews

zaterdag 12 september 2020

Ik teken bij!

Onze trouwdag, de 15e. Ik teken bij voor zeker weer 10 jaar. Want naast zijn mindere eigenschappen overheerst in ieder geval die ene goeie. Hij is in staat om mij en daarmee ons in evenwicht te houden. In goede maar ook in zware tijden.

Deze week kwam ter sprake dat als de grote klussen in Frankrijk klaar zijn er nog zoveel mooie streken/ landen zijn die ik wel zou willen bezoeken. Tegelijk kwam ter sprake dat ik hoopte dat we daar ook de tijd voor zouden krijgen. Niet alleen ziekte zou ons in de weg kunnen zitten, ook schelen we ruim 9 jaar in leeftijd.

Mijn simpele conclusie: we zien wel.  Ik zie liever heel weinig van de wereld met Dennis dan de hele wereld zonder hem. Waarom? Simpelweg omdat we elkaar aanvullen. We samen kunnen lachen om elkaars onhebbelijkheden. Uiteraard pas na er over gevallen te zijn. We kunnen elkaar steunen in moeilijke tijden. Hij is mijn thuis.


3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd en nog vele mooie jaren samen. Dikke kus van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als dat geen mooie liefdesverklaring is. Van harte gefeliciteerd en nog heel veel mooie jaren samen. 😘💖

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi en lief!!! Wij zijn morgen de 14e inmiddels 30 jaar getrouwd☺

    BeantwoordenVerwijderen