Totaal aantal pageviews

donderdag 10 september 2020

Positievelingen gezocht


Opvliegers, gewichtstoename, pijn in mijn spieren en gewrichten, steken in mijn voet, slechter slapen, libido gedaald naar -10, hoofdpijn en nog wat van dit soort kwalen. Tot nu toe is depressief zijn en kramp het enige wat ik niet heb. Tamoxifen veroorzaakt dit feestje in combinatie met de gevolgen van de chemo en bestralingen. 

Op zoek naar informatie op het internet zou ik zowat depressief ook aan mijn lijst toevoegen. Tot nu toe nog geen "clubje" kunnen vinden die klachten maar vooral ook tips deelt met een positieve insteek. 

Het is goed dat voor degene die steun vinden bij het gezamenlijk herhaaldelijk concluderen dat Tamoxifen de pil uit de hel is en dat soort variaties er daarvoor plek is. Maar ik zoek naar mensen die het positief benaderen ook al is het geen feestje. Een opbeurend bericht van iemand die weet wat het is en aangeeft dat er ook nog zoveel positiefs is. De tips die erbij horen om er het best mogelijke uit te halen. 

Ik denk dat ik ook maar een groep op ga richten. Positief ondanks tamoxifen o.i.d. gaat de naam worden. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ik hier alleen in sta.

Aanvulling:

De gestarte groep op facebook heet Positief zeuren over hormoontherapie. Je bent van harte welkom als je je herkent in bovenstaande, het is een prive groep.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten