Totaal aantal pageviews

woensdag 17 april 2019

Ik wil de regie terug!

Vandaag is er de teamdag met de training over werkdruk. Maandag heb ik besloten dat ik daar heen ga. Dit combineer ik met een overleg met mijn teamleider Bettie. Kijken hoe ik zo betrokken mogelijk bij mijn werk kan blijven zonder ergens de lead in te hebben.
Het was absoluut nodig om de afgelopen week in de bubbel te zitten van afzondering. Alleen maar contact direct met mensen die dicht bij ons staan. Langzaam beseffen dat we terecht zijn gekomen in een situatie die we niet helemaal meer zelf in de hand hebben.
Maar ik voel me nog niet ziek dus pak ik weer een beetje de regie terug. Tenminste zo voelt dat😊. Ik ga vandaag werken en niet thuis afwachten wat we voor nieuws ontvangen.

Heb er zin in💪

Geen opmerkingen:

Een reactie posten