Totaal aantal pageviews

zaterdag 27 april 2019

Energiemanagement

Ons huis in Frankrijk is meer dan 100 jaar oud. De electrische installatie zal geen 100 jaar zijn, maar is zeker niet modern. Dus wij doen aan energiemanagement. Niet de oven tegelijk aan met de waterkoker en afwasmachine. Shit de stoppen eruit... ohw, de boiler sprong aan😊. Ik stofzuig nu even, dan zetten we daarna koffie want de kachel staat nu ook al aan.

Voor mij een goede oefening voor datgene waar ik enorm tegenop zie. Het verlies van mijn energie gedurende mijn herstel periode. En het zorgen dat ik mijn activiteiten zo ga plannen dat ik niet alles tegelijk doe. En waarschijnlijk ook gewoon dingen niet gaan doen🤨. Misschien zelfs dingen uit gaan besteden😳. Ik ben er geloof ik nog niet helemaal klaar voor, ik ga nog even oefenen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten