Totaal aantal pageviews

maandag 15 april 2019

De uitslag

Omdat er discrepantie zit tussen het feit dat ik zelf voelde dat er "iets" in mijn borst zit en de 1e uitslagen van de test zijn er nieuwe testen ingezet. Dus eigenlijk weten we nog niet veel en toch ben ik er erg opgelucht door. Dat omdat er zeker is dat er wat aan de hand is en ik geluisterd heb naar mijn lichaam. En daardoor hoef ik in de toekomst nooit te denken: had ik maar...…
 
Concreet:
  • woensdag 17 april, 15.30 uur  opnieuw uitslagen tijdens een afspraak met de chirurg. Bespreken vervolgstappen en indien mogelijk het behandelplan.
  • sowieso een operatie, nog niet zeker of dit borst besparend of amputatie wordt, dit hangt af van woensdag.
  • Bijna met zekerheid chemo, is het niet om te behandelen dan preventief.
  • Wat het ook wordt, ik was er vroeg bij waardoor het hoogstwaarschijnlijk niet in cat. III zit.


Hoe we ons voelen? Dat weten we eigenlijk niet zeker, dit hangt tussen opgelucht en onzeker in. Ik ben er positiever onder dan Dennis, maar dat past bij ons.




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten