Totaal aantal pageviews

zaterdag 13 april 2019

Heel veel vragen.

Wat een doolhof aan informatie en goede (maar ook minder goede) adviezen is er beschikbaar.  Wat hebben we veel vragen, vooral veel vragen waarvan we het bestaan nog niet weten. En dan is er die ene vraag die we eigenlijk willen ontkennen. En toch uiteindelijk naar elkaar uitspreken, voorzichtig verkennen maar dan toch ook gezamenlijk weer verwerpen. De vraag, ga ik er aan dood. Het is een feit dat ik dat niet van plan ben! Maar het is ook een feit dat ik daar niet alles in te zeggen heb. Dat is nu niet anders dan vorige week, enkel nu zijn we er ons van bewust. Voorlopig hebben we deze vraag geparkeerd tot er meer bekend is. Of het naief is of niet maakt niet uit, ik ga er voorlopig vanuit dat ik beter ga worden, en Dennis met mij.

Met behulp van www.borstkanker.nl en www.flevoziekenhuis.nl/borstkankerzorg informatie gevonden en een vragenlijst voor komende maandag opgesteld. Weer een stap genomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten