Totaal aantal pageviews

dinsdag 28 juli 2020

Het jaar van de slippers

Deze blog titel is niet te danken aan het feit dat we ineens allemaal op slippers lopen. Maar aan het feit dat dit het jaar is dat Dennis zijn slippers heeft zoek gemaakt. Bij onze interne verhuizing had ik alles in tassen gegooid. Deze waren naar de caravan vervoerd en grotendeels uitgepakt maar niet helemaal. 

Dennis heeft dagenlang gezocht, en uiteraard werd de uitspraak bij alles wat niet direct te vinden was: het ligt waarschijnlijk naast Dennis zijn slippers.

Nu zou je kunnen denken als oplettende lezer, maar Dennis heeft ze niet in een tas gegooid. Dat klopt, maar als hij ze had opgeborgen waar ze horen had ik ze nooit in die tas hoeven gooien.

En als ik een goed functionerend brein had gehad, had ik me herinnerd dat ik de slippers in die tas had gegooid. Of het een chemobrein momentje of een senioren momentje was laten we in het midden...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten