Totaal aantal pageviews

woensdag 26 mei 2021

Taxiën of niet

 

Als Puber en ik het ergens over eens zijn, is het het feit dat de ander momenteel moeilijk in de omgang is. De weliswaar wat wrange humor hiervan is, dat het bij ons beide door de hormonen komt.

Ik word niet boos om andere dingen als voorheen, maar ik wordt wel anders boos. Met meer toeters en bellen zeg maar. En volgens Puber ben ik vreselijk! Daarover verschillen we dan wel van mening want ik vind dat dat wel meevalt en dat zij zich gedraagt als een vreselijke puber. De waarheid zal zoals gewoonlijk in het midden liggen. 

Momenteel vechten we een strijd uit over wie zijn tijd nu het meeste waard is. Er is steeds vaker les in Dronten voor haar. Voor mij nog niet, dus dat houdt in dat ze niet kan meeliften en moet fietsen. Daarbij heeft ze de pech dat we een koud en vooral nat voorjaar hebben. 

Dus op verschillende manieren probeert ze een lift te organiseren. Waarvan wij dan weer vinden dat het ons een uur op en neer rijden kost, haar max een half uur winst oplevert en als ze gewoon fietst is ze in een uurtje thuis. En als er werkelijk onweer, bliksem en hagelstenen worden voorspeld of gesignaleerd dan taxiën we wel, of we regelen een lift. Ze heeft al grote monden, DE blik, smeekbede's en vertragingen zodat het eigenlijk niet meer te halen is in de strijd gegooid. Tot nu toe zonder resultaat.

Er is 1 voordeel aan deze strijd. Ik ben nu niet meer alleen vreselijk, Dennis deelt deze eer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten