Totaal aantal pageviews

donderdag 20 mei 2021

Mijn jaarlijkse APK

Dat had ik braaf gedaan, voor vandaag. Dus hebben Dennis en ik allebei de aanverwante spanningsverschijnselen.

Dit jaar werd ik niet verrast door de spanning en heb ik dit ingecalculeerd. 

Update:
De mammografie zit erop. Helaas dit jaar een weliswaar heel vriendelijke maar wel hardhandige dame. Het deed flink veel meer pijn dit keer. Blijkbaar werd ik verraden door mijn blik, want ze informeerde nog wel even of het nog ging. Ach, relatief gezien valt het mee, in 8 minuten was ik binnen en weer buiten. Het wachten op goedkeuring van de foto's ging rap. Nog voor ik de negatieve gedachtespiraal in kon gaan van: stel dat...... kreeg ik te horen dat ik mocht gaan.

Nu wachten op het telefoontje...

Update: het is goed! De mammografie laat geen verandering zien ten opzichte van vorig jaar. 

Pfff, was ik daar nu zo gespannen voor....


2 opmerkingen: