Totaal aantal pageviews

woensdag 19 mei 2021

Gevoelig

Mijn tuin is weer netjes, en dat ik voor het werk wat ik daarin heb verricht moet betalen had ik ingecalculeerd. 

Zoals mijn fysiotherapeut al zei na een eerste blik op mijn borst, het ziet eruit of er het e.e.a vast zit. En niet zo verbazingwekkend, ze had gelijk. Ik ben niet voor niets fan van haar, ze kent mijn (boven) lijf inmiddels misschien wel beter dan ikzelf. Vastberaden en op ferme wijze heeft ze me tijdens de behandeling  laten voelen wat voor litteken en spieren zich rondom mijn rechterschouder bevinden. Na de behandeling was het me weer pijnlijk duidelijk waar mijn probleemzone zich bevindt.

Maar de behandeling leverde een goed resultaat! Ik denk vandaag en morgen waarschijnlijk minstens 1x per uur aan haar ;-) en het voelt alweer losser! Letterlijk alsof ik losser in mijn spieren zit.

Mooie timing, dan zal de mammografie morgen wat soepeler verlopen.

1 opmerking:

  1. Dat is altijd fijn om zo onderhande genomen te worden. Dan weet je waar je spieren heb. Hahahha succes 💋💋💋

    BeantwoordenVerwijderen