Totaal aantal pageviews

vrijdag 19 november 2021

Kwakzalverij

Op internet had ik er al over gelezen. Chemo Clean Up. Ik ben lid van BVN, verschillende forums, faceboekgroepen over borstkanker en lees regelmatig daar wat informatie over borstkanker. Dus logisch dat zo'n bedrijf de kans krijgt om zich aan me op te dringen.

Het bedrijf kwam voorbij bij het programma Kassa van de Vara. En het lijkt kwakzalverij van de meest trieste soort. Hufters die gebruik maken van de wanhoop van een patient.

Mensen die ook nog eens een traumatische ervaring doormaken en  zich afvragen hoe ze zo onnozel hebben kunnen zijn. Boos op zichzelf waarschijnlijk. 

Ik ben er niet ingetrapt. Gelukkig niet wanhopig genoeg. Maar ik was destijds wel getriggerd door uitspraken als "verwijder de chemo resten uit je lijf".

Waarom ik dit hier vermeld? Ik hoop dat een gewaarschuwd mens en ook de wanhopige telt voor twee.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten