Totaal aantal pageviews

woensdag 18 november 2020

Zelfreflectie van een puber

Puber heeft zich verslapen. En dat is mijn schuld. Ik heb haar niet op tijd geroepen. En van ons moest ze, voor straf, alle beeldschermen incl. telefoon beneden laten.

Voor Puber is dat het verhaal. 

Ik heb getracht uit te leggen dat het iets genuanceerder ligt. De vraag gesteld wie de oorzaak was dat ze geen schermen, dus telefoon, dus wekker boven mag.

Ik kreeg direct een volle puberbingokaart aangeleverd. Zuchten, rollende ogen, maar ik heb toch... alles binnen de halve minuut.

Vermoeiend volk die pubers. Maar het feit dat ze zit waar haar schermen zijn, bij ons beneden is wel gezellig.  Ik heb al tegen haar gezegd dat we de straf met zes weken verlengen. Dit leverde de lach op van de boer met kiespijn......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten